Αναφορικά με την Εγγυητική πολιτική
Η πολιτική εγγύησης προϊόντων αφορά την πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία RIDEON, λαμβάνοντας υπόψιν την εγγυητική πολιτική κάθε εταιρείας με την οποία συνεργαζόμαστε, αναφορικά με τα ανταλλακτικά τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά ή μη κατάλληλα για χρήση. Κάθε εταιρεία προσφέρει διαφορετική εγγύηση (warranty) για τα προϊόντα της, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και κυρίως αν η αιτία του προβλήματος οφείλεται στον κατασκευαστή. Προκειμένου να ισχύσει η εγγυητική πολιτική ενός προϊόντος, θα πρέπει με το που εντοπιστεί κάποιο ελάττωμα να επικοινωνήσετε άμεσα με την εταιρεία RIDEON, και σε καμία περίπτωση να μην ενεργήσετε αυτοτελώς.
Περιορισμένη Εγγυητική Πολιτική αναφορικά με κατασκευαστικό ελάττωμα.
Η Εγγυητική Πολιτική που ακολουθούν όλες οι εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε είναι η περιορισμένη εγγυητική πολιτική απέναντι σε ελάττωμα που προκλήθηκε από τον κατασκευαστή. Με άλλα λόγια, αν αγοράσετε ένα προϊόν και με το που το βγάλετε από την συσκευασία του έχει κάποιο πρόβλημα όπως βαθούλωμα ή κάποιο άλλο θέμα το οποίο το καθιστά ελαττωματικό για χρήση, όπως παραδείγματος χάριν το seat tube να έχει μικρότερη διάμετρο από αυτήν που έχουν τα κοινά παλουκόσελα και να μην χωράει, τότε έχει γίνει κατασκευαστικό λάθος. Σε αυτήν την περίπτωση οφείλεται να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας, να εξετάσουμε την περίπτωση και να δράσουμε ανάλογα με την εγγύηση που παρέχει η κάθε εταιρεία. Μην ξεχνάτε ότι:
- Κάθε περίπτωση εξετάζεται διαφορετικά και λεπτομερώς από εμάς και την εκάστοτε εταιρεία πριν αποφανθούμε για το εάν το προϊόν κρίνεται ελαττωματικό λόγω κατασκευαστικού προβλήματος. Η περίοδος από την εξέταση του προϊόντος μέχρι την αλλαγή του, αν κριθεί ότι πληροί τις προϋποθέσεις αλλαγής, μπορεί να διαρκέσει από 1 εβδομάδα έως 1 μήνα, ανάλογα την διαθεσιμότητα του συγκεκριμένου προϊόντος.
- Θα πρέπει να είστε ο αυθεντικός αγοραστής και να έχετε κρατήσει την απόδειξη σας
- Να μην έχει περάσει το χρονικό όριο που θέτει η κάθε εταιρεία (συνήθως από 30 μέχρι 90 μέρες από την αγορά του προϊόντος)
- Να μην έχετε προσπαθήσει να “δουλέψετε” πάνω στο προϊόν, είτε τοποθετώντας το με το ζόρι είτε χτυπώντας το. Μην ξεχνάτε, οποιοδήποτε προϊόν αγοράσετε θα πρέπει να το εγκαταστήσει στο ποδήλατο σας εξειδικευμένος μηχανικός και όχι μόνος σας.
- Και το πιο σημαντικό, να μην έχει προκληθεί ράγισμα, στράβωμα ή οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα στο προϊόν από κακομεταχείριση ή λανθασμένη τοποθέτηση. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο το προϊόν έχει σπάσει ή καταστραφεί από δική σας ενέργεια, δεν καλύπτεται σε καμία περίπτωση η εγγύηση του προϊόντος.
Τρόποι επικοινωνίας
Αναφορικά με τον τρόπο επικοινωνίας, μηνύματα που αφορούν την εγγυητική πολιτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, instagram κλπ) δεν μπορούν να επεξεργαστούν από την εταιρεία μας με την καταλληλή προσοχή, διότι τα μέσα αυτά χρησιμοποιούνται αυστηρά για την προώθηση διαφημιστικού υλικού
Εάν διαπιστώσετε ότι το προϊόν σας είναι ελαττωματικό από τον κατασκευαστή του για χρήση, παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μας επί του θέματος με τους δύο παρακάτω τρόπους:
- τηλεφωνικώς στο 2310234949
- μέσω email στο info@rideon.gr